מה הופך פרסומת לפרסומת מצוינת, מה גורם לצופים להישאר עוד כמה דקות להבין את הפאנצ' של הפרסומת כמו שנשארים עד סוף הסרט להבין אם היה כדאי לשלם את ה40 שקלים לסרט.
לרוב מסכימים המפיקים בעולם שעולם הפרסום קשה יותר למרות האבסורד ההגיוני, כאשר פרסומות הן בסך הכל 30 שניות עד דקה וחצי יש את הסרט המדובר עם עלילה ממושכת לשעתיים עד שעתיים וחצי לפעמים. מה הופך פרסומת קצרה לקשה יותר מסרט ארוך הנמשך שעתיים ומעלה?
כאשר מפיקים סרט הדבר הראשון שישנו הינה העלילה ועליה מבססים סרט שלם למשך השעתיים המדוברות, ולאחר שעתיים של "משחקי תאטרון" ישנו מקום לסוף הסרט כפאנצ' וכתוביות עולות.
אבל כאשר מדובר בסרטון פרסומת ישנם 30 עד 60 שניות להעביר מסר שלם ולהשאיר צופה מרותק בעוד שיודע שפרסומת זה רק הזמן לקום ולקחת עוד שתיה קלה עד שתתחיל התוכנית שלו הוא מחכה.
הפקות פרסומות טובות יכולות להיות מלאות השראה מסרטים, אנימציות מצחיקות, עלילות מוזרות וכד', פשוט צריך למקסם את העלילה לרמת עניין של הצופה המוכר שיושב כרגע מול הטלוויזיה. מה גורם ללקוחות פונטציאלים להיות לקוחות שלנו? האם זה הפאנצ' או האם זה המוצר עצמו אותו ניסינו למכור במשך דקת הפרסום שהפקנו.
להפיק סרט פרסום ששווה את הצפייה יש לתכנן נכון מהלכי הפקה, כגון, הבנה עסקית, ראייה מהצד של הצופה, ניהול נכון של תסריט מול הבמאים והמפיקים בכדי להגיע לתוצאה המוכרת והרצויה - מכירה ללקוח הפוטנציאלי. הפקות פרסומות נותנות לנו (הצופים) תחושת היכרות, הזהדות ראשונית, שיחות מול "לקוחות קיימים" על מוצר הפרסום למען חיבת הצופים להפיכת לקוחות לבסיס אמין ומיושב.
תקציב פרסום לרוב מתחלק לכמה מדיות פרסום וחבילות שיווק ברחבי הארץ, חלק מהמדיות מגיעות לרדיו, טלוויזיה, אינטרנט ועולם הדפוס. פרסומת עולה יותר מג'ינגל ברדיו, אך עדיין מביאה תעבורה רצינית יותר (לרוב) של לקוחות מפאת ההיכרות הראשונית מול העסק, מי העסק? מי מפרסם? האם העסק מוכר כמותג? או בעל ממון מספק לעשיית פרסומת בטלוויזיה, ככל שנופיע יותר בטלוויזיה בעזרת הפקות פרסומות משביעות רצון, נגיע לרמת מותג ברחבי הארץ, הארץ שלנו מספיק קטנה למען הכרה ראשונית בעזרת המדיות השונות.
לרוב מסכימים המפיקים בעולם שעולם הפרסום קשה יותר למרות האבסורד ההגיוני, כאשר פרסומות הן בסך הכל 30 שניות עד דקה וחצי יש את הסרט המדובר עם עלילה ממושכת לשעתיים עד שעתיים וחצי לפעמים. מה הופך פרסומת קצרה לקשה יותר מסרט ארוך הנמשך שעתיים ומעלה?
כאשר מפיקים סרט הדבר הראשון שישנו הינה העלילה ועליה מבססים סרט שלם למשך השעתיים המדוברות, ולאחר שעתיים של "משחקי תאטרון" ישנו מקום לסוף הסרט כפאנצ' וכתוביות עולות.
אבל כאשר מדובר בסרטון פרסומת ישנם 30 עד 60 שניות להעביר מסר שלם ולהשאיר צופה מרותק בעוד שיודע שפרסומת זה רק הזמן לקום ולקחת עוד שתיה קלה עד שתתחיל התוכנית שלו הוא מחכה.
הפקות פרסומות טובות יכולות להיות מלאות השראה מסרטים, אנימציות מצחיקות, עלילות מוזרות וכד', פשוט צריך למקסם את העלילה לרמת עניין של הצופה המוכר שיושב כרגע מול הטלוויזיה. מה גורם ללקוחות פונטציאלים להיות לקוחות שלנו? האם זה הפאנצ' או האם זה המוצר עצמו אותו ניסינו למכור במשך דקת הפרסום שהפקנו.
להפיק סרט פרסום ששווה את הצפייה יש לתכנן נכון מהלכי הפקה, כגון, הבנה עסקית, ראייה מהצד של הצופה, ניהול נכון של תסריט מול הבמאים והמפיקים בכדי להגיע לתוצאה המוכרת והרצויה - מכירה ללקוח הפוטנציאלי. הפקות פרסומות נותנות לנו (הצופים) תחושת היכרות, הזהדות ראשונית, שיחות מול "לקוחות קיימים" על מוצר הפרסום למען חיבת הצופים להפיכת לקוחות לבסיס אמין ומיושב.
תקציב פרסום לרוב מתחלק לכמה מדיות פרסום וחבילות שיווק ברחבי הארץ, חלק מהמדיות מגיעות לרדיו, טלוויזיה, אינטרנט ועולם הדפוס. פרסומת עולה יותר מג'ינגל ברדיו, אך עדיין מביאה תעבורה רצינית יותר (לרוב) של לקוחות מפאת ההיכרות הראשונית מול העסק, מי העסק? מי מפרסם? האם העסק מוכר כמותג? או בעל ממון מספק לעשיית פרסומת בטלוויזיה, ככל שנופיע יותר בטלוויזיה בעזרת הפקות פרסומות משביעות רצון, נגיע לרמת מותג ברחבי הארץ, הארץ שלנו מספיק קטנה למען הכרה ראשונית בעזרת המדיות השונות.